Robogókereskedés és szerviz


A tartalomhoz

Injektor szervíz

Injektoros motorok - robogók javítása.50-500... ccm-ig.

Ha bármilyen kérdésed van javítással kapcsolatban,
hívd kollégánkat:
70/394-8353

Azért javítunk injektoros motorokat, mert mi igazán értünk hozzá.
Minden motor egy új és új kihívás számunkra, ami megoldásra vár.


A forgalomban lévő Ditech-ek jó része sokat futott leharcolt állapotban van.
A motor állapota a futott km-től és a használatsorán terhelésekből adódó kopásokból adódik össze.
Ezek nagy része a henger és a dugattyú hibájára vezethető vissza.
Amiről sokan elfelejtkeznek ,hogy a motor benzinnel és olajkenéssel működik.
A nem megfelelő olaj minősége árt a motornak .(típusokat szándékosan nem írok.)
A nagy áruházak polcain biztos hogy nem találsz a motorodba való jó minőségű 2T olajat .
Hidd el így van a sok éves tapasztalat mondatja velem.
A túl sűrű olajnál , nincs meg a megfelelő kenés ,ha túl híg, esetleg
gyenge minőségű, akkor pedig az olaj lerakodások sok hibához vezetnek.



Aki már járt hazánk határain kívül észrevehette,hogy egyes benzinkutak eltérő
minőségű benzint forgalmaznak .A teljesítmény megmutatja, és persze az autó fogyasztása is.
A hazai benzin valami oknál fogva nem olyan mint pl. az olaszországi,
az alkatrészek elhasználódása nagyban ennek tudható be .
Sokszor a féléves benzinnek büdös a szaga, mintha romlott lenne,hát bizony az is.
Az injektor rendszer a motoroknál nagyon érzékeny.
Elég egy kis piszok, vagy szennyeződés ami a rendszerbe kerülve problémát okoz.
Ezek eltávolítása nem lehetséges,mire kiderül hogy hiba van addigra az alkatrészek sérülése kopása már visszafordíthatatlan károsodáshoz vezet.

Az injektor rendszer több alkatrészből áll össze.
Ezek külön-külön cseréje csak keveset futott motoroknál célszerű.
A sokat használt gépeknél 1 alkatrész cseréjével csak átmenetileg oldódik meg a hiba .Az addig működő de már a végét járó többi alkatrész
hamar beadja a kulcsot és ismét sok ezer forintos javításba csúszunk bele.
Az injektor problémái általában 12-15.000 km körül jelentkeznek.
Hogy mi a megoldás?
-vagy az összes injektor alkatrész cseréje ami kb. a motor ára.
-vagy az injektoros motor átalakítása karburátorosra.



Átalakításról

Az injektor előnyei,ugye a fogyasztás.
De hát kérem mennyit motorozunk 1 évben...
max. 2-3.000 km-t .
A megspórolt forintális különbség elhanyagolható.
A teljesítmény közel azonos a már átalakított motornál mint előtte.
Tehát ha gyári állapotában 75 km/h ment akkor ez nem fog megváltozni.
Természetesen ezt a sebességet csak teszt pályán mérhetjük,nem közúton.
Az átalakításnak sok kitétele van.
A motorikus alkatrészeknek hibátlanul kell működniük.
A henger ,főtengely, csapágyak, szimeringek stb... jó állapotban kell lenniük.
Ha van egyéb javítás természetesen azt is orvosoljuk , de az nem tartozik bele az átalakítási díjba.
A motorról lekerülő működő injektor alkatrészek később eladhatóak , ezzel is csökkentve a kiadási költségeinket.
A szakszerűtlen átalakításba fogott motor költségei mindig több, mintha a rossz motor kerülne szervizünkbe. A javítási idő kb. 1 hét.
Mert nem csak átalakítjuk hanem teszteljük is a motorokat.
Használt hozott alkatrészekkel nem dolgozunk.
Az általunk beépítésre kerülő új alkatrészekre garanciát vállalunk.
Sok éves tapasztalatunkkal a különböző típusoknál (Aprilia,Gilera,Peugeot)más és más módszert kell alkalmazni , hogy a motor tökéletes teljesítményt nyújtson gazdájának.
A kivitelezésnél az esztétikára és pontosságra is nagy hangsúlyt fektetünk.





Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenübe